Bursa
Açık
28.4°
Gündem Bursa

Okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesi: 114 kişi hastaneye başvurdu

2026.06.24 11:05 Son Güncellenme: 2026.06.24 11:05 - GÜNDEM

Kütahya'da bir okul etkinliğinde ikram edilen tavuklu pilavın ardından rahatsızlananların sayısı 114'e yükseldi. Hastaneye başvuranların büyük bölümü taburcu edilirken, bir kişinin tedavisi sürüyor.

Okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesi: 114 kişi hastaneye başvurdu

Kütahya'da bir okul etkinliği sonrası çok sayıda kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte meydana geldi.

Etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkramın ardından çok sayıda kişi mide bulantısı ve benzeri şikayetlerle rahatsızlandı. Vatandaşlar kendi imkânlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Sağlık ekiplerinin yaptığı değerlendirmelerde, hastaneye başvuran kişi sayısının 96'sı öğrenci ve 18'i yetişkin olmak üzere toplam 114'e ulaştığı bildirildi. Tedavi altına alınanlardan 113'ünün taburcu edildiği, bir kişinin ise gözetim altında tutulduğu öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme başlatılırken, gıda örneklerinin laboratuvar incelemesine gönderildiği belirtildi.