Bursa'da seyir halindeki servis otobüsü alevlere teslim oldu

Olay, Mustafakemalpaşa Organize Sanayi Bölgesi yolunda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki servis otobüsünün motor bölümünde henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı. Durumu fark eden sürücü, aracı yol kenarına çekerek otobüsten indi.Kısa sürede büyüyen alevler otobüsün tamamını sararken, ihbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.Yangında can kaybı veya yaralanma yaşanmazken, servis otobüsü kullanılamaz hale geldi. Alevlerin yol kenarında bulunan otluk alana da sıçradığı öğrenildi.Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatılırken, korku dolu anlar çevrede bulunan vatandaşların cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kategori : Haber
Eklenme: 2026.06.26 10:41
Son Güncellenme: 2026.06.26 10:42

Embed Kodu