Bursalı Kayra tedavi için ABD yolcusu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, 4 yıl önce temizlik ilacı içerek yemek ve nefes borusu tahrip olan ve 3 yıldan beri karnından beslenen 7 yaşındaki Kayra için başlatılan kampanya mutlu sonla bitti.

BURSA, 21 Mayıs 2015 Perşembe, 16:26
Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından başlatılan kampanyaya Bursa Fun Kulüp de destek verdi. Cumhurbaşkanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Başkanlığı ve Enerji Bakanlığının da devreye girmesiyle Kayra Amerika’ya gitmek üzere yola çıkacak. Devletin özel uçağıyla Amerika’ya uçacak olan Kayra’ya annesi Ayşen Karakaş eşlik edecek. Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen kampanyada 51 bin lira toplanırken, Bursa FAN Kulüp de 50 bin lira ile destek verdi. 26 Mayıs 2015 Salı günü annesiyle birlikte yola çıkacak olan Kayra, 6 ay boyunca ABD Cincinati Çocuk Hastanesi'nde tedavi görecek. AK Parti Bursa milletvekili adayı Hüseyin Şahin, Bursa FAN Clup Başkanı Ali Ademoğlu ve yönetimi ile birlikte Kayra ve ailesini ziyaret etti. Mutluluk göz yaşları döken Kayra’nın annesi Ayşen Karakaş, “26 Mayıs Salı günü Amerika’ya gidiyoruz. 6 aylık tedavi süreci olacak. Uzun zamandır bekliyorduk. Mutlu bir şekilde sona erdi. Süreç yavaş işledi, ama büyük destek aldık. Milli eğitim Müdürlüğü tarafından kampanya başlatıldı. Kampanyanın ardından Bursa FUN Kulüp yönetimi bize çok yardımcı oldu. Cumhurbaşkanlığı, Dışişleri Bakanlığı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı destek verdi. İnşallah gideceğiz. Kayra iyi olacak. Dualarınızı bekliyoruz” dedi. Fun Kulüp Başkanı Ali Ademoğlu, “Devletimiz bütün gücünü ortaya koydu. Bursa FUN Kulüp üyeleri olarak bu işin sonuna kadar gideceğiz. Tedavisi boyunca yanında olacağız. Rabbimden şifa diliyoruz” diye konuştu. Milletvekili adayı Hüseyin Şahin de, “Allahtan şifalar diliyorum. Bu uzun bir süreç. Kayra’nın raporlarını bize gönderdiler. Tedavinin yurtdışında olması gerekiyor. Ciddi efor sarf ettik. Cumhurbaşkanımıza müteşekkiriz. Kayra yurtdışında tedavi olacaksa devletimiz yanındadır. Fun Kulüp üyesiyim. Böyle sosyal projelerle hastalara destek veriliyor. Kayra’nın seyahat masraflarını ve oradaki harcamaları karşılayacaklar. Çocuğumuzun şifa bulmasını arzu ediyoruz. Bundan sonra dua edeceğiz” dedi. Ademoğlu tarafından Kayra'ya isminin yazılı olduğu Bursaspor forması hediye edildi. Ayrıca Bursaspor formaları mahalle çocuklarına da dağıtıldı.
BURSASPOR
Bursasporlu futbolcular pes etmiyor
Bursaspor'da Zonguldak Kömürspor maçı hazırlıkları bugün yapılan antrenmanla devam etti. Yeşil-be...
GÜNDEM
Ölü yunuslar kıyıya vuruyor, sebebi şok etti
Kocaeli'nin farklı bölgelerinde ölü olarak kıyaya vuran yunuslarla ilgili Kocaeli Veterinerler He...
EĞİTİM
1 Nisan Pazartesi günü okullar tatil edildi
Milli Eğitim Bakanlığı, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri dolayısıyla okulların 1 Nisan Pa...
BURSA
Cumhurbaşkanı Erdoğan tarih verdi! Emekli maaşları yeniden masaya yatırılacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan 31 Mart'taki yerel seçim süreciyle ilgili Bursa'da düzenlenen mitingde önem...
GÜNDEM
Sosyal medya fenomeni Talu çifti kuaförlerini de dolandırdı
Yakın çevrelerini 150 milyon lira dolandırdığı iddia edilen sosyal medyada fenomeni Kıvanç ve eşi...
BURSA
Başkan Aktaş, "Ana Kucakları sayısını 100'e çıkartacağız"
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, hizmete aldıkları 32 ana kucağında 4 bine yakın ç...